mandag den 10. oktober 2011

Serges Gainsbourg

På min tur til Paris var jeg på jagt efter stencils på mure og vægge. Det er min store søn som sideløbende med at han passer sin skole, er begyndt at designe t-shirts under navnet DEADDY. Derfor var jeg ude for at finde inspiration og ideer til ham. Da min vej faldt forbi den store franske sanger, komponist, skuespiller ja der er vist ikke det han ikke har prøvet, Serges Gainsbourg. Hans hus i  rue de Verneuil. Her boede han indtil sin død.

Gitanes, den stærkt lugtende cigaret er selvfølgelig også representeret.

Serges datter Charlotte Gainsbourg som har overtaget huset, lader den evigt skiftende graffiti blive som en hyldest til sin far.

1 kommentar:

Fleury sagde ...

Det er da lidt sjovt. Jeg må kigge forbi næste gang jeg er på de kanter.